خريد و فروش ملك

خريد و فروش ملك
 

در اين بخش قصد داريم به معرفي منطقه امينونو در تركيه و بازار امينونو استانبول بپردازيم. محله امينونو يكي از محله هاي بسيار قديمي در شهر استانبول به شمار مي رود كه بسياري از گردشگران تور استانبول بعد از بازديد از ميدان تقسيم و محله فاتح سري به اين محله مي زنند. محله امينونو يكي از چندين محله اي تاريخي استانبول است كه معماري آن تلفيقي از مدرنيته امروزي به سبك استانبولي و حفظ علائم تاريخي و قديمي اين منطقه در كنار يكديگر است كه اين تلفيق تركيبي بسيار جذاب و قابل توجه را به وجود آورده است.

با هورامان گشت تا انتهاي مقاله منطقه امينونو در استانبول – بازار امينونو استانبول همراه باشيد تا با اين محله تاريخي بهتر آشنا شويد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۲۲:۲۶ ] [ شادي ] [ نظرات (0) ]

محله امينونو استانبول از محله هاي خيلي قديمي اين شهر به حساب مي آيد و افرادي كه با استانبول سفر ميكنند معمولا اين منطقه را در كنار منطقه تكسيم و منزقه فاتخ در برنامه بازديد خود قرار ميدهند. در حقيقت وقتي به اين محله وارد ميشويد مشاهده ميكنيد كه معماري مدرن و تاريخي در محله ي امينونو استانبول ادقام شده است و تركيب زيبايي را ساخته. جهت مشاهده ادامه مطلب با هورامان گشت همراه باشيد.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۵ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۴:۱۹:۱۹ ] [ شادي ] [ نظرات (0) ]

در اين بخش قصد داريم اطلاعاتي را در رابطه با زندگي در ازمير تركيه مورد بررسي قرار دهيم. با هورامان گشت در ادامه اين مطلب همراه باشيد. ازمير سومين شهر در تركيه از لحاظ وسعت مي باشد كه در ساحل درياي زيباي اژه قرار دارد. ازمير شهري زيبا و ساحلي، همراه با چشم اندازهاي باشكوهي از درياي اژه مي باشد. جمعيت اين شهر با توجه به سرشماري كه در سال 2017 صورت گرفته بالغ بر ۴ ميليون ۲۲۴ نفر بوده است.


ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲ آذر ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۳۷:۳۵ ] [ شادي ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
لینک دوستان
لينكي ثبت نشده است
نظرسنجی
[#VoteTitle#]
[#VTITLE#]
     نتیجه
لینک های تبادلی
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب