خرید و فروش ملک

خرید و فروش ملک
 

از نظر موقعیت جغرافیایی شهر ازمیر در کجا واقع شده است؟

بدون شک برای افرادی که قصد خرید ملک در ازمیر ترکیه را هم دارند می تواند مکانهای دیدنی ازمیر ترکیه حائز اهمیت باشد.

همانطور که در بخش مقدمه اشاره کردیم جاهای دیدنی ازمیر بسیار زیاد هستند. ازمیر یکی از استان های واقع در کشور ترکیه می باشد که به عنوان سومین شهر بزرگ ترکیه به شمار می آید. میزان موفقیت این شهر از نظر تجاری، صنعتی و بندری بسیار بالا بوده به طوری که هر سال تعداد زیادی از گردشگران به ازمیر سفر می کنند.

ازمیر در مجاورت دریای اژه قرار داشته و بناهای تاریخی بیشماری در آنجا وجود دارند همین موضوع باعث شده شهرت بسیار زیادی پیدا کرده است. اگرچه میزان شهرت و محبوبیت ازمیر به اندازه آنکارا و استانبول نیست اما انتخاب آن برای افرادی که به زندگی بدون دغدغه و آرام علاقمند می باشد بهترین گزینه محسوب خواهد شد.

در صورتی که بخواهیم در مورد پیشنه ازمیر صحبت کنیم باید بگوییم که از سال 6500 سال قبل از میلاد قدمت دارد و حتی در دوره های تاریخی از جمله عصر طلایی و عصر آهنی نیز حاضر بوده است.

جهت بازدید از مکانهای دیدنی ازمیر ترکیه و رزرو تور ازمیر ترکیه با آژانس هورامان گشت تماس حاصل فرمائید.

بهترین جاهای دیدنی ازمیر ترکیه

موزه ی آتاتورک

یکی از جاهای دیدنی ازمیر که در میان گردشگران طرفداران بسیار زیادی دارد موزه ی آتاتورک می باشد.

در صورتی که جزء آن دسته از افراد هستید که به تاریخ و بازدید از موزه ها علاقه بسیار زیادی دارید موزه ی آتاتورک یکی از موزه هایی می باشد که دیدن آن شما را با تاریخ ترکیه آشنا خواهد کرد.

موزه ی باستان شناسی ازمیر Izmir Archaeological Museum

تعداد زیادی از گردشگران حتی با وجود اینکه باستان شناس نیستند و علاقه چندانی به باستان شناسی ندارند اما بیشتر زمان خود را برای بازدید از موزه باستان شناسی ازمیر صرف می کنند که یکی دیگر از نقاط دیدنی ازمیر ترکیه به حساب می آید.

در این موزه می توان چیزهای جذاب و شگفت انگیز از جمله سکه، زیورآلات و آثار سفالی از زمان های قدیم را مشاهده کرد. اگرچه این موزه وسعت بسیار زیادی ندارد ولی در آن آثاری به نمایش گذاشته شده اند که کمیاب و با ارزش هستند.

بر روی تمام آثار موجود در موزه باستان شناسی ازمیر علاوه بر زبان ترکی توضیحاتی مفید و مختصری به زبان انگلیسی نیز درج شده است. در فضای بیرون از موزه باغی وجود دارد که پس از بازدید می توانید به آنجا بروید.

پارک حیات وحشت Izmir Wild Life Park

یکی دیگر از مکانهای دیدنی ازمیر ترکیه پارک حیات وحشت می باشد.

این پارک برای بازی کردن بچه و همچنین سرگرم شدن آنها محوطه های کوچک و بزرگی دارد. صبح ها بهترین زمان برای بازدید از پارک حیات وحشت خواهد بود. در صورتی که آخر هفته ها به پارک بروید ممکن است به دلیل شلوغ بودن نتوانید از همه جای آن دیدن کنید.

بنای قدیمی آسانسور Old Asansor Elevator Karatas

در ازمیر یک بنای قدیمی به نام آسانسور وجود دارد که از قسمت بالایی آن قادر هستید منظره های فوق العاده زیبا از شهر را مشاهده کنید. زمان ساخت این بنا به سال 1907 بازمی گردد و برای اینکه مردم به راحتی و آسانی رفت و آمد کنند به عنوان یک وسیله بسیار کارآمد به شمار می رفت.

در درون بنا یک بالابر قرار داشتا تا افراد و وسایلی که از وزن بالایی برخوردار بودند را جا به جا کند. در حال حاضر یکی از خیابان ها به این بنا ختم می شود که به عنوان خیایان آسانسور معروف می باشد.

به تازگی این ساختمان را ترمیم و نوساز کرده اند و از آن موقع به بعد یکی از بناهای نمادین ازمیر شده است. جالب است بدانید که اکنون در بالای آسانسور می توان به یکی از رستوران های معروف ازمیر سر زد.

منبع : هورامان گشت

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۵ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۵۰:۰۹ ] [ شادی ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب