خرید و فروش ملک

خرید و فروش ملک
 


نکات مهم و مراحل ثبت شرکت در ترکیه

پیشنهاد میشود جهت ثبت شرکت از طریق خرید ملک در ترکیه با کارشناسان ما در دفتر تهران تماس حاصل فرمائید. 021-57906000

1- امروزه با مراجعه به اداره ی ثبت اسناد تجاری مربوطه با در دست داشتن مدارک لازم ثبت شرکت در یک روز امکان پذیر است. به محض ثبت در اداره ثبت اسناد تجاری، شرکت “هویت حقوقی” خواهد داشت.

اما چون برای تهیه ترجمه رسمی پاسپورت سهامداران،تهیه شماره مالیاتی وهمچنین تهیه مکان دفتر زمان لازم است،مدت زمان ثبت شرکت از زمان حضور شرکا در ترکیه حداقل 3 روز و حداکثر7 روز کاری میباشد.

2- برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ترکیه1 نفر نیز میتواند صاحب سهام کل شرکت باشد و یا اینکه می توانند تعدادی شریک باشند. ولی برای ثبت شرکت سهامی خاص در ترکیه حداقل به 5 سهامدار الزامی است.

شرکت مسافرتی و گردشگری هورامان گشت ضمن ارائه توضیحات کامل در زمینه ثبت شرکت در کشور ترکیه، خدمات رزرو بلیط، هتل و تور استانبول را نیز با بهترین قیمت ارائه می دهد.

3- برای ثبت شرکت اگر تمام سهامداران نمی توانندحضور داشته باشند،حضور یکی از سهامداران (مدیر عامل) و یا صاحبین امضا نیزکافی است،دراین صورت لازم است سهامدارحاضر در ترکیه وکالتنامه ثبت شرکت ازدیگر سهامداران داشته باشد.

متن وکالتنامه را که توسط وکیل شرکت تنظیم گردیده است را می توانیداز دفترنمایندگی ما در تهران دریافت نمایید.

4- پس از دریافت نمونه وکالت نامه از دفتر نمایندگی ما در تهران، با ارائه آن به دفاتر رسمی ترجمه ترکی در ایران، تاییده وزارت امورخارجه را دریافت نموده و سپس سفارت ترکیه در ایران می بایست این وکالتنامه ترجمه شده را تایید نمایند.

5- مدارک لازم که باید برای ثبت شرکت به همراه داشته باشید اصل پاسپورت سهامداران و 4قطعه عکس از هر یک از سهامداران می باشد.

6- سرمایه اولیه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در ترکیه حداقل 10000 لیر و برای شرکت با سهامی خاص 50000 هزار لیر ترک میباشد.

اما در نظر داشته باشید که اگر مد نظر شما این است که باثبت شرکت نسبت به گرفتن اقامت و اجازه کار اقدام کنید ما سرمایه شما را 100/000 لیره ترک نشان میدهیم و این پروسه توسط وکیل ما در زمان ثبت انجام می شود .

 

ازسرمایه ای که شرکت را با آن ثبت می کنید کافی است در هنگام ثبت شرکت ¼ به حساب خزانه واریز گرددو پس از افتتاح شرکت این رقم به حساب شرکت واریز شده و میتواند مورد استفاده قرار گیرد. و یا می توانید آن را مجدداٌ از حساب بردارید.

 

افرادی که به منظور ثبت شرکت قصد دارند به صورت کوتاه مدت به ترکیه سفر کنند میتوانند جهت رزرو تور ترکیه ، بلیط و هتل با نرخ ارزان با آژانس هورامان گشت ستاره مجری مستقیم تورهای ترکیه تماس حاصل کنند.

قوانین برای ثبت شرکت در ترکیه

قانون جدید ترکیه برای اتباع خارجی دو نکته مهم را به قانون قبل اضافه نموده است که به شرح ذیل میباشد:

نکته اول آنکه اگر به تنهایی مایلید در ترکیه شرکت ثبت نمایید، با توجه به قانون جدید امکان پذیرمی باشد.

بر اساس قوانین جدیدثبت در ترکیه ازاین پس فقط یک نفر نیز می تواند نسبت به افتتاح شرکت در کشور ترکیه اقدام نماید و سهام 100 % شرکت را در اختیار داشته باشد. (این قانون برای شرکت های مسئولیت محدود که قبلاٌ حتماٌ می بایست حداقل با 2 نفر ثبت شوند امکان پذیر است.

برای شرکتهایی باسهامی خاص همچنان 5 شریک الزامی است) نکته دوم با قانون جدیدحداقل سرمایه شرکت های بامستولیت محدود 10000 لیره ترک و شرکت های سهامی خاص 50000 لیره ترک می باشد.

اشخاص حقیقی یا حقوقی که بخواهند در ترکیه شرکت ثبت نمایند می بایست 1/4 ارزش سرمایه شرکت راقبل ازانجام ثبت شرکت، به ترکیه وارد نمایند (به حساب خزانه دولت واریز نمایند) این مبلغ بعداز اینکه شرکت به صورت رسمی ثبت شد و در روزنامه رسمی درج گردید؛ قابل برداشت می باشد.

ما به شما کمک میکنیم تا در ترکیه شرکت ثبت کنید اقامت بگیرید و ملک بخرید. پس از ثبت شرکت در ترکیه علاوه بر امکان کار و تجارت، امکان خرید ملک و اخذ اقامت ترکیه نیز برایتان فراهم خواهد شد.

 

منبع : هورامان گشت

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۱۹:۳۴ ] [ شادی ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب