خرید و فروش ملک

خرید و فروش ملک
 


هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول

هتل اکسپرس اینچی استانبول یک هتل سه ستاره می باشد که در منطقه کوچکچکمجه واقع گشته است. این هتل در فاصله سه کیلومتری فرودگاه آتاتورک قرار دارد و با 4 دقیقه رانندگی به هتل می رسید و نیز مرکز نمایشگاهی cnr ترکیه نیز در 3/4 کیلومتری این هتل ارزان استانبول می باشد.

هتل های ارزان استانبول میتواند مورد توجه افرادی که قصد خرید ملک در استانبول را دارند نیز قرار گیرد. چرا که گاهی اوقات لازم است تا پیدا کردن ملک مورد نظر زمانی زیادی را در این شهر سکونت داشته باشید.

اتاق های هتل اکسپرس اینچی ایرپورت استانبول دارای یک تلویزیون صفحه تخت، سیتم تهویه مطبوع، کتری برقی و چای ساز و قهوه ساز و نیز بعضی از اتاق ها دارای یک فضای نشیمن برای استراحت بوده و اینکه واحد های مشخصی دارای نمایی رو به باغ یا شهر بوده.

همچنین اتاق های هتل اکسپرس اینچی مجهز به حمام خصوصی بوده و در هتل دمپایی و لوازم آرایشی -بهداشتی رایگان هم قرار دارد و ضمنا صبحانه روزانه در این هتل به سبک بوفه سرو می شود ولی بدانید که با این حال با کمی پیاده روی براحتی به کافه ها و رستوران های فراوانی را در اطراف هتل خواهید رسید.

و نکته بعدی اینه که مسجد سلیمانیه در 14 کیلومتری آن قرار دارد و هزینه یک شب اقامت در این هتل برای یک فرد بزرگسال در حدود 8 دلار می باشد


هتل آلاهان استانبول (Alahan Hotel)

هتل آلاهان در شهر استانبول ترکیه هتلی ۳ ستاره است. این هتل دارای ۶۴ اتاق می باشد که تمامی آن‌ها مجهز به سیستم تهویه، تلویزیون صفحه‌تخت و حمام اختصاصی هستند.

هتل 3ستاره آلاهان در استانبول امکاناتی نظیر: آرایشگاه، صبحانه در اتاق، ترنسفر فرودگاهی، منوی ویژه غذاهای رژیمی، وای‌فای رایگان، پارکینگ رایگان و پذیرش ۲۴ ساعته به مشتریان ارائه می‌دهد.

همچنین جهت رزرو هتل های ارزان استانبول و رزرو تور استانبول با ما همراه باشید.

هتل ادا استانبول

هتل ادا در استانبول در مرکز شهر استانبول ( تکسیم)جای خوش کرده است و همچنین دارای اتاق های بزرگ و روشن ، اینترنت وای فای رایگان ، تلویزیون صفحه تخت ، حمام اختصاصی بهمراه دوش و لوازم بهداشتی ، سیستم تهویه مطبوع و ... است

هتل ادا استانبول 150 متر از مسجد آبی فاصله دارد و مهمتر اینکه تراس اتاق ها رو به منظره زیبای دریای مرمره و مسجد سوکولو مهمت پاشا است و ضمنا شما صبحانه سنتی ترکی در این هتل ارزان استانبول بصورت بوفه نوش جان می کنید

این اقامتگاه اقتصادی در هتل ادا استانبول تنها 5 دقیقه تا کاخ توپکاپی و مسجد ایاصوفیه پیاده روی دارد و همچنین پارکینگ رایگان خصوصی از دیگر مزیت های این هتل 3 ستاره می باشد و هزینه یک شب اقامت برای یک فرد بزرگسال در حدود 8 تا 10 دلار می باشد .


هتل بای مورات کراون (By Murat Crown Hotel Taksim)


هتل بای مورات کراون از هتل‌های ۳ ستاره متوسط در نزدیکی خیابان استقلال استانبول است. هتل ۳۶بای مورات کراون اتاق دارد که همه‌ی آن‌ها دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون، حمام (به‌همراه دوش و سشوار) و دستشویی خصوصی هستند.

اطراف این هتل تعداد زیادی رستوران، کافه و مرکز خرید وجود دارد. رستوران هتل انواع غذاهای ترکی را سرو می‌کند. صبحانه روزانه در لابی هتل به‌صورت بوفه سرو می‌شود.

پذیرش هتل به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی میهمانان هتل بای مورات کراون است. خدمات خشکشویی و اتوکشی هم در این هتل ارائه می‌شود که هزینه آن‌ها باید به‌طور جداگانه پرداخت شود.

هتل بیاند استایل استانبول (Beyond Style Hotel)

هتل بیاند استایل در خیابان استقلال استانبول قرار دارد و نقطه ی قوتش در بین هتل های ارزان استانبول این است که اتاق های خیلی خوبی دارد که معمولا مسافرین راضی هستند.

این اتاق ها همگی دارای تهویه ی مطبوع، تلویزیون، تراس، حمام خصوصی با کلیه ی امکانات و اینترنت رایگان هستند.

رستورانی که در این هتل قرار گرفته هم کیفیت خوبی دارد و هم نمای آن خوب و زیباست. در ضمن علاوه بر این هتل می توانید به رستوران ها و کافی شاپ های متعددی هم که در اطرافتان هست نیز سر بزنید.

از جمله خدمات و امکاناتی که در این هتل می توانید از آن ها بهره مند شوید می توانیم به؛ خدمات اکسپرس، روزنامه ی صبح، حمل و جا به جایی، تهویه ی مطبوع در تمامی نقاط هتل، فروشگاه، خدمات آرامش، رزرو ۲۴ ساعته و بسیاری از دیگر خدمات می باشد. در جدول زیر برخی از خدمات عمومی این هتل را برایتان قید کرده ایم.

آدرس: Katip Mustafa Çelebi, İstiklal Cd. No:45, 34440 Beyoğlu/İstanbul, Turkey

امتیاز:
 
بازدید:
[ ۲۸ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۰۳:۲۲:۳۲ ] [ شادی ] [ نظرات (0) ]
.: Weblog Themes By viablog :.

درباره وبلاگ

نویسندگان
لینک دوستان
لینکی ثبت نشده است
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت   لغو عضویت
پیوندهای روزانه
لینکی ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
موضوعات وب
موضوعی ثبت نشده است
امکانات وب